Fortsättning på "att ha en gammal själ"

Idag fick jag ett mailsvar ifrån en person från Vattumannen i Stockholm som svarade på frågan om att ha en gammal själ.

"Att han har en gammal själ betyder att han har levt många liv på jorden - därmed har han utvecklat en hög grad av känslighet"

Kan det ha någon betydelse att han redan vid 4½ år läser, räknar mm....att han redan lärt sig det förut och då kan grunderna redan??? Nja...lite långsökt kanske men vi har ju inte ens traglat med läsningen...det bara kom av sig själv.

Och kan det ha någon betydelse att han har en skugga i rummet....är det hans gamla jag??? Nej nu tänker jag för mycket...


Nu ska jag åka och träffa mina arbetskompisar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0