Har Rasmus en gammal själ??

Blev påmind av Anki igår att en granntant på Bomansgatan tittade ner i vagnen när Rasmus var liten bebis coh sa till mig att han var en gammal själ.

Jag funderade mycket på det då...men nu när jag blev påmind om det så börjar jag fundera ännu mer på det med tanke på skuggan i hans rum......

Är det meningen att jag ska luska lite eller bara lägga locket på?



GRATTIS ANKI PÅ FÖDELSEDAGEN.......HOPPAS ATT DU FÅR EN TRELVIG DAG.

Vilket underbart väder vi har här...det snöar som det ska göra på självaste julafton.

Härligt, fast tyvärr sitter vi här inne med en febrig Hugo så vi lär nog stanna inne idag.

SJälv har jag varit och jobbat mellan kl 6.15-7.45 idag sen fick Kalle åka till jobbet eftersom han var hemma igår.

Det kommer säkert fler inlägg idag...då jag sitter hemma och slöar...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

huuu, det där lät ju spooky...skugga i rummet. kul blogg förrästen. hittat hit nu när jag inte har så mycket för mej på dagarna;) kram

2008-12-04 @ 12:42:25
Postat av: Faster Frida

Ja, nog är det nåt speciellt med Rasmus själ, det tror jag!



Kan avslöja en liten hemlis: det blir en liten pojkkusin!! Nytt datum också: 2 maj!



Hoppas Hugo kryar på sig snart!

Kram Frida

2008-12-04 @ 13:20:00
URL: http://snorochglamour.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0