Idag har jag gått på duracell..

Söndagen är slut och jag har faktiskt hunnit med en hel del....

Klippt hela min familj.....

Skjutsat Rasmus till en kompis...stannade en stund då Rasmus plötsligt blev helt apatisk och vägrade släppa mig men sen lockade vi fram hans riktiga jag med en kartong med leksaker och då....gick det bra att ajg åkte därifrån.

Varit på stan och köpt de sista  7 julklappar....(kanske någon kvar....)

Efter stan...hämtade Rasmus igen.

Hämtade upp Hugo coh mormor och åkte vidare till MIN mormor för att fika och umgås.

Åkte hem...lagade mat...dammsög....tvättade golv.....

Sen hann jag även att hämta hem tomtedräkten.

Planen i år är att vi ska göra ett tomtebyte med någon granne. I ALLA år har min pappa varit tomte men i år har han bett att få slippa. Vi önskar att alla är närvarande då tomten kommer. Men eftersom den riktiga tomten inte kan komma hit så hoppas vi att det finns någon snäll granne som vill besöka oss. Antingen utan byte ELLER att Kalle klär ut sig till tomte och besöker er.

Så det här har jag gjort idag....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade gärna varit med på ett byte, men vi ska fira i Norrköping. Nästa år kanske... Hoppas att ni hittar någon som är villig att ställa upp.

Bokbussen imorgon?

Kram, Malin A

2008-12-14 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0