Lite krassligt här...


           K    Ä   R    L    E    K


Idag har vi haft en riktig slappardag.

Hugo snörvlar och hostar, är allmänt klängig men ändå alldeles för aktiv för att kallas sjuk. Rasmus har varit lite loj men ändå säkert den friskaste i familjen.

Kalle var i väg i morse på träning men har annars suttit och huttrat lite i "sitt rum":

Själv har jag kännt mig frusen, lite bakis trots att jag inte ens drack igår...Mådde lite illa så jag åt inte ens lunch vilket inte är likt mig som knappt kan senarelägga lunchen med en halvtimme.

Men efter klockan 14 kvicknade jag till lite ohc tog en sväng till Erikslund och handlade lite mat och 2 tröjor åt Kalle. Kände mig lite instängd och barnen lämnade mig inte ifred ens en minut. Satt jag i soffan och vilade så hoppade dom runt där, gick jag upp i sovrummet så satt de där osv... Behövde lite luft...och det fick jag och kom hem lite gladare ohc nöjdare efter att ha fått shoppa lite.

I morgon ska kalle på ledarutbildning hela dagen medan jag ohc pojkarna ska kurera lite. Mår vi ok och vädret är bra så ska vi ta oss en sväng upp till skolan som har julmarknad i morgon eftermiddag. TYvärr så går vi inte till gymnastiksalen i morgonbitti....

Hoppas att ni får en trevlig kväll. Själv så ska jag se ifall Lars Kristers eller Scotts åker ut i kväll.
Som en flicka på skolan sa när jag talade om att jag tittade på dansbandskampen och inte Stjärnor på is..
-Men dansbandskampen? Det är väl bara gamla tanter som tittar på det...? Hur jag nu skulle tolka det...

Godnatt

Hugo testar ifall tempen funkar i näsan...

Visst ser det gosigt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0