Mamma, jag är så glad att du finns.....

I går kväll kikade jag in till Hugo alldeles innan jag skulle gå och lägga mig och mötte då 2 vidöppna ögon som stirrade på mig...fastän klockan var över 21.00.

Det slutade med att jag och han låg och gosade tillsammans i min säng...

Plötsligt blev det tyst och jag känner hur han tittar på mig....lägger armen om min hals och tittar mig i ögonen....
-Jag älskar dig....
-Åh...jag älskar dig med Hugo....och så pussades vi lite...

Vi la oss tillrätta igen och det blir återigen alldeles tyst...

-Mamma jag är så glad att du finns viskar han i mitt öra....

Åh....om han bara visste vad dessa ord betyder för en mamma (mig) att höra...

Han la också till....
-och pappa och "maffuf" osså...


SJUKRAPPORT
Hugo är frisk, fast han äter fortfarande kåvepenin.
Rasmus har feber från och till men vill sååå himla gärna vara pepparkaksgubbe i morgon så om han bara har lite feber så går vi upp och sjunger, fikar snabbt och springer sen hem igen.

Kalle har också dålig så vi får se vem av oss som blir hemma i morn, jag går iallafall och jobbar innan luciatåget.



MÖRKERRAPPORT
Idag när vi satt framför tv:n blev det plötsligt kolsvart. Alla elapparater slutade fungera och hela Hökåsen blev svart.
Detta varade i över en timme så vi fick gott underhålla oss med varsin ficklampa och massor av ljus. Det var ju tur att mormor hade varit här och gett barnen mat innan jag kom hem så att de slapp vara hungriga.

Här kommer lite kort från veckan som har gått.


från i måndags när farfar var här....



Här har Hugo öroninflammation och 39 graders feber...men rätt pigg ändå
där han dansar framför tv:n




Här spelar han luftgitarr..

Kommentarer
Postat av: Ylvisen

Gud vilken gullig kommentar, va söt han är!



kram ylva

2008-12-13 @ 21:29:34
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0