Nej inte nu...

Misstänker att någon av oss måste vabba i morgon. Och det kan inte bli jag....för vi är 3 borta i morgon i mitt arbetslag som består utav 8 personer..... Jag ska ha 1:an imorgon hela fm och fritids på em liksom idag....+ att jag ska börja klockan 7.00 och ta hand om barnen innan skolan börjar. JAG KAN INTE VABBA IMORGON!!!

Men men...han kanske bara är lite varm efter badet??? Eller inte...

Jaja, jag går hemifrån kl 6.45 i morgon så det är väl Kalle som får upptäcka det ifall det inte händer nått i natt.

Vi kan inte mer än att hålla tummarna!!!!



Idag var mormor med barnen i skolan tillsammans med alla andra dagmammor i Hökåsen. När de hade samling i ring så stod plötsligt en av våra söner mitt i ringen och spelade luftgitarr...Ja..Hugo, som älskar att stå i centrum. När sen sångsamlingen inför Lucia började så var han inte med längre.....

Ska bli mycket spännande att se hur Luciatåget går...
Rasmus första år så var han lika mycket hos mig som hos mormor...
Rasmus 2 ½ år, så stod han längst fram och gungade i takt med att han sjöng...jättefint,...så att jag hade tårar i ögonen.
Rasmus 3½ år....så stod han med munnen mot sin lilla lykta och såg ut som en liten ekorre.....och kunde inte förmå sig att sjunga.
Hugo 1½ år, befann sig bakom publiken, under hyllor och hoppandes i soffan...

Så detta år ska bli spännande...jag TROR att Rasmus kommer att stå ordentligt och sjunga så gott han kan...och Hugo kommer antingen att spela lite luftgitarr för oss eller på nått sätt utmärka sig från gruppen...

Nu ska jag se över alvedonförrådet....

Grattis till min kusin Jimmy och hans fru Helena som idag (igår?) fick ännu en son och William en lillebror.
Vi väntar med spänning på ännu en lillkusin som kommer i vår (Frida och Jeppe) och ännu en syssling som ska komma i juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0