Sankta Lucia

Äntligen, idag var det dags för barnen att gå lucia.....

Jag gick i väg kl 6.10 hemifrån så Kalle förberedde barnen och skjutsade upp barnen till mig som väntade spänt.......JAG ÄLSKAR LUCIA....

Här kommer bildbevis på hur det gick.....

Och lägg märke till Hugo..han är nästan med på alla bilder....

BRÖDERNA GRANATH 2008


LUCIATÅGET. Rasmus längst bak till vänster.


LÄGG MÄRKE TILL HUGO. Han står bakom glasdörren till vänster, bredvid Rasmus.
Man ser hans ansikte under den gula burken.



Här ser ni honom igen, han har siktat in sig på kakorna på bordet.


Oj här är han med tillsammans med luciatåget.


Hugo fortsätter sin färd ut i korridoren där han står och tittar på när skolbarnen har rast.


Rasmus sjunger för fullt nere i sitt hörn medan jag och Hugo springer omkring.
Hugo först och sen jag med kameran i högsta beredskap.


Här kommer han igen och bakom honom ligger en annan jultomte utslagen.

Luciatåget var över på ca 8 minuter och under den tiden hann Hugo utforska varenda hörn i rummet.


En jultomte och en stjärngosse har brottat ner Rasmus.


Hugo och Hugo kramades länge och gärna.


Bästa kompisar.


Utslagen Hugo på golvet.




'
Här skulle jag ta ett bra kort på Rasmus och hans 2 kompisar men plötsligt står Hugo där...
längst fram förståss.

Hoppas att ni alla får en trevlig lucia i morgon själva hoppas vi på att alla är friska så att vi kan gå ut och bygga en stor snögrotta eller pula Kalle...eller inte, tror inte att jag har någon chans att vinna över honom.

Kommentarer
Postat av: Ylvisen

Vilka härliga kort! Kram ylva

2008-12-13 @ 21:28:16
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gud så rolig han är!

2008-12-14 @ 20:11:29
URL: http://frumagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0