Var är min ork????

Höstterminen är snart slut och orken går på sparlåga.....

Jag var helt uppe i varv och körde på som vanligt tills Hugo blev sjuk och jag fick börja vara hemma och vabba....
Min kropp har börjat koppla av...så pass mycket jag inte tar mig för någonting.

Kalle har åkt och jobbat nu men vi byter av kl 12.30 idag coh på jobbet tror jag att jag är som vanligt men hemma är jag så himla TRÖTT.

Jag och Hugo sitter i soffan och tittar på TV...går upp och leker lite grann, lägger oss i soffan, äter mat osv....
Jag har valt att lämna bort Rasmus på dagarna så att han får chansen att leka lite och att Hugo får möjlighet att vila för när Rasmus är hemma så ska dom bara busa, springa och leka. Vilket är underbart men just nu behöver Hugo vila.

Imorogon blir det en riktig pusseldag. Jag jobbar 6.15-9.30 och byter sen av Kalle som får åka till jobbet. MEN sen blir det problem som jag hoppas ska lösas...jag måste nämligen vara på jobbet...helst kl 14.00-17.00, senast kl 15.00 då vårat juldropin börjar för ca 70 barn och deras familjer....

Så dagens problem att lösa....vem kan ta Hugo mellan kl 15.50-16.20??? Då Kalle åker till fotbollen coh jag jobbar???
Vem kan vi kalla in imorgon då både jag och Kalle jobbar....

Det är problem som jag ska ta itu med denna förmiddag....

Ha en trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0